Om meg

.

6. juni 2009

Grevlinggru!

I dag våknet jeg til et fryktelig syn. Vi har nemlig hatt besøk av en stor, feit grevling i natt. Dere husker kanskje hvor redd jeg er for grevlinger? Kanskje ikke. Uansett; jeg skrev i hvert fall for et par måneder siden at jeg fikk sjokk da jeg fikk vite at dyret finnes i Norge. For du vet; det er ikke alt man har tenkt over i det hele tatt. Som tutti frutti, for eksempel. Jeg har aldri tenkt noe særlig over hva det er for noe, så det første som datt ut av meg var selvfølgelig: "Er ikke det en tropisk frukt?"

Anyways, siden vi bor i andre etasje i et hus, blir det mer søppel per husholdning enn den ene søppeldunken utenfor får plass til. Derfor har det stått en ekstra søppelsekk ved siden av, men det må det tydligvis bli slutt på. I dag morges så jeg at sekken var revet opp og alle Kiwi-posene også var revet, og søppelet lå utover hele innkjørselen. Overalt lå det store klaser grevlingbæsj. No kidding! Nå tenker du kanskje at det har vært katter på ferde, men nei; kattebæsj ser IKKE slik ut.

Jeg tror jeg har god grunn til å frykte for mitt eget liv. Gærne grevlinger lusker utenfor vinduet mitt om natten! Herregud, hjelp.

7 kommentarer:

oluffen sa...

Hvis dåkke gir beskjed te dei som hente søppelet så kan dåkke få flere bossbøtter altså ;) Då har du ingenting å verr redd for..! :D

Nora sa...

Wææ så skummelt, jeg er livredd grevlinger også o_O

aidak sa...

grevlinger er skumle!! Jeg så en like utenfor kjøkkenvinduet en dag det regnet. OG jeg var alene!

Mynte Valkyrje Poirot, sa...

Men grevlingane er jo så søøøøte! (Skjønar at du vert redd, though. <3)

eliHatlehol sa...

er ikke grevlinger søte da? hmm.. kanskje jeg som har misforstått? :S

Vutarie sa...

pfft det går så bra så :D ikke lusk utenfor huset ditt om natten 8)

Vutarie sa...

og så over the hedge! da blir man så glad, så