Om meg

.

26. mai 2009

Hva du IKKE må gjøre på eksamen

Riktig svar: Sovne.

En time inn i norskeksamen kunne jeg fremdeles ikke lese oppgaveteksten tydelig, så trøtt var jeg. Og på høyresiden min satt Utvik med hodet i hendene og vugget sakte fra side til side, langt inne i drømmeland. Jeg tenkte at det umulig kunne skade å bare lukke øynene litt, bare litt, men idet jeg sovnet, holdt jeg på å ramle av stolen og eksamensvakten så på meg med et medlidenhetsfullt blikk. Jeg gikk til slutt for oppgave 1. Bjørnstjerne Bjørnson vs. et dikt om tørrfisk, sognemål og Nugatti.

7 kommentarer:

akarlsen sa...

Haha offda :P

Nøve sa...

det var den oppgaven jeg prøvde på først, men fant ut at det var håpløst. så tok den om aasen og knudsen og det. håper det gikk bra med deg da!

oluffen sa...

Hadde kje dåkke samme oppgaver som oss?? :P

Mynte Valkyrje Poirot, sa...

Awh, søta. <3 I bet you did great! :D

Monica sa...

"Oy" sa femåringen min, da jeg leste dette høyt, hihi..:)
Morro kommentar jah..
Slitsomt å sovne på eksamen da!! Stakkars menneske! Håper du fikk til noe greit trass i narkolepsianfallet ditt, hehe..:P

kristin sa...

Det merket jeg ikke engang:o Men så satt jo jeg med ryggen til deg da ..

Marianne sa...

Huff, stakkar deg! Godt det er over nå!