Om meg

.

2. mai 2009

1. mai



Hei. I går var det 1. mai og det er en fin dag for eventyr. Etter at jeg hadde besøkt mormor, møtte jeg Birte i byen og vi satt på kaien og hadde sommerens første utepils. (Hvitvin og cider egentlig, men utepils høres så mye bedre ut).  Vi vimset rundt i byen, tok bilder, pratet om ting vi aldri har pratet om før, og endte dagen på McDonald's på andre siden av byen. De beste dagene er dem hvor man gjør alt på impuls og ikke vet når dagen vil ende. Klokka ti ble jeg kjørt hjem fordi ankelen min var helt ødelagt. Man må jo ofre litt. Love you, Birte! Sannsynligvis den beste vennen man kan ha.









8 kommentarer:

Mynte Valkyrje Poirot, sa...

<3!
Eg elskar deg òg!
Og den kvitvinen var så goood! *sukk*

Nøve sa...

dere er kjempesøte! <3

Neda sa...

Birte er ikke stort annet enn helt fantastisk, altså! Og dere to er så søte. :D <3

Mynte Valkyrje Poirot, sa...

@ Nøve og Neda: <3

oluffen sa...

E ikkje Birte russ?? :)

Mynte Valkyrje Poirot, sa...

@ Angela: Joda, eg berre skjuler det veldig godt... :P

Nora sa...

Hva er det ingredienser til? Så ut som noe hyggelig (ting uten trompeter er kos^^)

Monica sa...

Hørtes ut som og så ut som en koselig maidag! =)

Syns det er så trist at hun venninna di har hendene oppi ansiktet på hvert eneste bildet, spesielt på det ene bildet der hun står langt vekk, for jeg likte den kjola eller frakken hun har seg. Bildet hadde blitt litt sånn moteaktik om hun hadde hatt hendene ned litt ut til siden...:)