Om meg

.

28. april 2009

Sliten nå, ja

Det hender at jeg glemmer at jeg har en blogg. Det hender også at jeg glemmer at jeg har en laptop i det hele tatt. De to siste ukene har jeg prioritert skolearbeid, og nå framover er det nærmest bare eksamener, heldagsprøver og studiedager igjen. I ledige stunder drar jeg ikke fram bloggen for å fortelle folk hvor sliten jeg er, men legger meg heller i armkroken til kjæresten. Det er fint der.

I morgen har jeg mattetentamen, men jeg orker egentlig ikke å øve. Jeg skriver egentlig bare for å minne meg andre (og meg selv) på at jeg fremdeles er i live.

Den siste tiden har jeg stort sett sittet med studiebok og notatbok i fanget, men ellers har jeg syklet litt rundt, fikk ikke jobben jeg var på intervju for, så jakten fortsetter, økonomisk krise gjør at vi spiser spaghetti til middag fem dager i uka og endelig har jeg fått svære kaninen hit.

Nei, nå tror jeg at jeg skal duppe av på sofaen, rett og slett. Vi sees vel når sommerferien begynner...

Bilder fra uken:
Kjæresten liker ikke måten jeg skjærer brød på. Ser ikke noe gærent her, jeg...


På skolen, mediatime. Birte, Simon, Susanne og Bjørg. Orker ikke linke til dem nå.

Og jeg har plukket hvitveis.

4 kommentarer:

Mynte Valkyrje Poirot, sa...

Kvitveis er finfint, og det er du òg.

oluffen sa...

E det Simon?! Ö Fysta eg tenkte va: Koffår e søskenbarne te Simon der? (Det e gale når eg har glømt ut ka han hette til og med).. :O

Monica sa...

Du må vanne hvitvceisen..:-p

Så flink du er til å forberede deg til prøver..!

aidak sa...

Da er vi to. Jeg glemmer fullstendig the outside world på denne tiden av året. Vurderte å slette bloggen fordi jeg aldri får oppdatert, men så leser jeg dette og kommer på; "hey, det er jo bare fordi at det er så utrolig mye å gjøre på denne tiden av året" Takk for at du deler dine tanker så jeg får en oppvekker (er det noe som heter "oppvekker" eller fant jeg på det selv?)