Om meg

.

12. april 2009

Påske: end.

Ok, først og fremst; veldig deilig å være hjemme. Nå skal jeg være her i to dager før jeg er på farten igjen. De siste tre timene har jeg sittet fastklemt i en liten bil og gledet meg til hvert skilt som kom hvor det sto hvor mange mil det var igjen til Haugesund. I påskehelgen har jeg nemlig vært på et hotell langt inne i Hardanger, og det ligger ca her: (trykk på)

Vi var der utenom høysesongen, så vanligvis ville det ha sett slik ut:

Og i april ser det slik ut: Likevel var det nydelig. Jeg savner det litt allerede.



Jeg har også tatt bilde av det bittelille påskeegget mitt for dere. La mobilen ved siden av så det ble en fin målestokk. Egget har jeg hatt siden jeg var veldig liten.

Seee så glad jeg er i Edward Grieg, da!

Litlesyster och jag:

Og mer hotell:



Jeg håper dere har hatt en fin påske. :-)

8 kommentarer:

huilei sa...

Det var et veldig fint påskeegg! Mitt ble ødelagt. Fordi det var laget av sjokolade.

Ithil sa...

Jeg likte trappbildet :D
Hadde hotellet svømmebasseng?

kristin sa...

Åh, det hotellet heter noe med U, sant ?

Ida sa...

Det trappebilde var nesten litt skummelt!

Mynte Valkyrje Poirot, sa...

Awh, pent! Hjarte til hotellet og deg!

Marianne sa...

Så mange fine bilder! Hardanger er utrolig fint, vi kjørte gjennom der på vei til Sogndal i påsken :)

Oda sa...

Huilei: Awh, men da kunne du jo spise egget også?
Ithil: Jepp.
Kristin: Ullensvang, ja. :)
Ida: xD
Valkyrje: Hjarte på DEG!
Marianne: :D

Mynte Valkyrje Poirot, sa...

Og Gatsby, som syntest me var cute. :D