Om meg

.

6. april 2009

Halo

I dag har jeg hentet sykkelen min på den andre siden av byen, men måtte tilbake igjen for å henta veska... Det har vært mye sykling, med andre ord - i russebukse.

Jeg føler meg som en kriminell i blått. De gamle damene på bussen så på meg som om jeg var satan selv. Jeg kunne like gjerne skalpert meg og tatovert et hakekors i panna! De ville hatet meg like mye! Jeg forstår ikke helt hva det er russen har gjort mot eldre damer for at de skal se på oss som samfunnets avskum. Jeg har aldri hørt om en avgangselev i snekkerbukse som har sparket en senior i leggen og lugget henne i permanenten.

Men, som Maria sa, det veier opp at tiåringer forguder meg basert på de små kortene jeg har i lomma.

Øverst ser du gåseunger jeg fant i dag! En turgåer så veldig sinna ut der jo sto og dro i greina, men det var jo ikke som om jeg skulle hogge ned treet. Jeg skulle bare låne et par gjess. Nederst er en av anime-seriene som ruller over laptopen til kjæresten for tiden. God påskeferie, godtfolk. :-)

4 kommentarer:

monica sa...

Hehe, det var ett skurkete innslag, hihi..:)
Husker det blikket jeg også.. og beundringen fra småunga, hehe... å være russ er spesielt..:) Be careful.. Landstreffet skremte vettet av meg.. klems

ingunn sa...

tro meg : di tiåringene blir din værste fiende :)

oluffen sa...

YES, gåsongar! :D
Eg fant det utforbi skulen og brøyt ut: GÅSONGAR!! :D
Ingen fatta ka eg meinte før eg viste det, og de svarte med "Åja, meine du pusekattar?!" elns.. :S HAHA!!

Mynte Valkyrje Poirot, sa...

Eg innsåg i dag at eg sannsynlegvis ikkje kjem til å gå med russebuksa anna enn på 17. mai. xD
Gåsungar er fint. <3