Om meg

.

20. april 2009

Boys don't get it

Siden jeg tok en kaoskontroll på de over tusen papirene til kjæresten og sorterte alle regningene hans, bestemte han seg for å ta hevn ved å gå gjennom veska mi. Kan ikke akkurat si at jeg var veldig happy da han dro ut alt og la tre ting tilbake: Lommeboka, meldebok og en tampong. UNNSKYLD MEG?

Denne her er faktisk viktig å ha i veska. Den bringer lykke:

Og disse, selv om jeg ikke drikker øl:

Og denne vakre:

Alt dette her må være med!

Og selvfølgelig en del andre papirer og litt rusk og rask og kvitteringer, du vet. Ikke sant, du vet? Du forstår dette her?

9 kommentarer:

oluffen sa...

Selvfølgelig forstår eg det :D

huilei sa...

Haha, som jente forstår jeg det veldig godt, men samtidig er jeg veldig opptatt av å rydde unna smårusk og å ha orden selv, ellers føler jeg at bærer på 5 kg for mye.

Hilðe sa...

Smykkemedaljongen frå London e viktig :D

Nadia Tee sa...

Hehehehehe, selvfølgelig! Akkuratt som jeg må ha med de fire lipglossene i vesken, når jeg egentlig bare bruker den ene som jeghar i lomma :P

Maria Stenersen sa...

Det er jo viktig viktig! Vi jenter forstår :) hehe..

Neda sa...

Selvsagt!

Mynte Valkyrje Poirot, sa...

Sjølvsagt! :D

Marianne sa...

Hehe, ja jeg skjønner :) Hehe, kjæresten min ville nok gjort akkurat det samme.

Alveline sa...

Absolutt! Man trenger alt det der! :)