Om meg

.

29. mars 2009

--+

I går våknet jeg som vanlig altfor tidlig. Jeg har begynt å legge mobilen under hodeputa slik at jeg kan sjekke hva klokka er når jeg er lysvåken og tror at det er langt på dag. Som regel er det ikke det.

Resten av dagen min var begivenhetsrik. Jeg vasket og støvsugde, for det var lørdag, vet du. Til frokost spiste jeg en brødskive som så ut som en bjørn:

Jeg hengte opp tegningene til TM:
Og jeg øvde maaaasse til historieprøve! Og det skal jeg forøvrig gjøre hele søndagen også.

4 kommentarer:

Mynte Valkyrje Poirot, sa...

Så søtt, verdas kulaste brødskive!

kristin sa...

Kul bjørn!
Eg glemte historieboka på skolen, så prøven kommer nok ikke til å gå så bra som jeg hadde håpet på..

aidak sa...

så søt brødskive!

Ithil sa...

Du skulle ha tegnet med Nugatti på brødskiven! Da hadde det blitt enda mer søtt, hihi ;D
Er det din håndskrift på bildet nederst? Veldig fin, nostalgisk håndskrift ^^